Mijlpaal: De eerste 30 pagina's!

Nou, de eerste mijlpaal is behaald! Als het verhaal over de Aëri in boekvorm zou bestaan, zou ik op dit moment iets meer dan 30 pagina's hebben gevuld. Aangezien mijn discipline het voorheen maximaal tot zo ver volhield en ik nu nog steeds genoeg ideeen en zin heb om verder te schrijven, wilde ik daar even bij stilstaan.

Bij deze wil ik ook meteen 2 nieuwe doelen instellen:

60 pagina's voor Aëri
30 pagina's voor Op goed geluk

Voor mijn lezers (als ik die heb ;)): blijf lezen en als jullie leuke ideeen en suggesties hebben, laat vooral een berichtje achter of stuur me een e-mail.

Groetjes, Noortje

2 opmerkingen:

  1. Goed bezig Noor! Heerlijk om te lezen tussendoor het invoeren van mijn vragenlijsten in SPSS ...
    Ik neem aan dat wij wel kaarten krijgen voor het boekenbal wanneer je best verkopende schrijver van Nederland bent?!
    x Cissy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, tuurlijk!! Mocht het echt ooit zo ver komen ga ik zeker trakteren :)

    BeantwoordenVerwijderen

Opbouwende kritiek en tips zijn altijd welkom!