Even stil geweest

Het is even stil geweest. Wees gerust, ik heb wel verder geschreven. Alleen kreeg ik ineens geweldige ideeen voor halverwege of aan het eind van de verhalen over Jasmine en Ilia. Dat soort dingen moet ik opschrijven voordat mijn warhoofd dat weer vergeet. Ik ben ook weer begonnen aan Man-Vrouw, in grote lijnen weet ik nu wat er met Thomas gaat gebeuren. Dus er zit meer in de pijplijn!

Ik heb overigens ook weer een floppy-disk gevonden (ouderwets he :)) waar vermoedelijk oude, onafgemaakte verhalen op staan. Zodra ik iemand vind die een computer heeft waar die nog in past (mijne heeft de a-schijf al lang verbannen), zal ik ze hier ook plaatsen. Ik zal er waarschijnlijk niet verder aan schrijven, maar zo kan ik toch wat jeugdsentiment delen :)

Groetjes, Noortje

Update: Helaas, geen jeugdsentiment. Op de oude floppies stonden alleen schoolprojecten. De oude verhalen zijn waarschijnlijk voorgoed verloren... *snik*

1 opmerking:

Opbouwende kritiek en tips zijn altijd welkom!